Man kanske skulle producera nån form av text

Har inte skrivit något av värde på några dagar nu. Bara bilder. Ego.

Karin var ju här i helgen vilket var jättekul! Vi drack några öl på [hg] i lördags och var iväg på fotograferingen bilderna togs på i söndags. Det var en rätt kul grej att göra. Bli sminkad och fotad. Jag är nöjd med många av bilderna och alltid kul att ibland få känna sig lite extra snygg sådär.

I övrigt har jag tagit emot våren med glädje. Storstädning igår och shamponering av Kezo. Idag en promenad till och från Campus där jag hängde en stund med Julia, Maria och Anja. Hemma igen blev det lydnadsträning med odjuren och tvättande.

Imorgon ska jag jobba i Tranås igen. Träffa de små underbara igen blir jätteroligt. Att jag dessutom fick ett samtal från förskolan om att jag inte behöver börja förrän kvart i tolv gör inte massor. Sover inte alltid så länge om nätterna nu för tiden så behöver nog sova ut lite inatt för att orka en dag bland 17 små trollungar.

Ikväll är det bokcirkel på boken Jag är femton och jag vill inte dö. För första gången sedan vi startade cirkeln som vi läst en bok jag inte tyckte var direkt bra. Ska bli spännande att se vad de andra tyckte.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hm jag har inte börjat på den än. Men du har rätt i att slutet var olika på Patient 67, i boken så verkade det helt klart som att han fick återfall =)

2010-04-13 @ 18:32:28
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0